annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

zv-e1 1 maand oud en al een defect

profile.country.NL.title
ruudster
Nieuw

zv-e1 1 maand oud en al een defect

Ik ben heel blij met mijn zv-e1 maar net nu ik het toestel wat onder de knie krijg is er al een defect. Wat een teleurstelling...en zeker als er 6 tot 8 weken voor de reparatie staat. Het klepje waar je de usb-c insteekt klikt niet meer. Er kwam een klein stukje plastic uit en nu hangt het los.

Het is eigenlijk onaanvaardbaar dat je voor een aankop van over. De 2000euro al na een maand 6 tot 8 weken op je product moet wachten.

Heeft nog iemand dit voorgedaan?

1000016805.jpg

Tags (3)
8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Hi Ruudster,

zoiets is altijd vervelend, maar is het iets wat zo maar en spontaan is gebeurd of is er iets tegenaan gekomen, is de camera ergens tegenaan gekomen?

Gewoon een vraag.

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
ruudster
Nieuw

Nee helaas gewoon spontaan gebeurd. Ineens wou het klepje niet goed sluiten. Ik heb mijn punt toch iets sterker gemaakt in de winkel want 6 tot 8 weken reparatie vond ik onacceptabel en het toestel wordt omgeruild. Voor de rest prima apparaat hoor.

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Beetje flauw, om eerst je gal te spuwen terwijl het probleem al netjes
is opgelost.

--
Met vriendelijke groet,

Harm van Beek

--
Dit e-mailbericht is met AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen.
www.avg.com
Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
ruudster
Nieuw

Nee niet flauw. Wat flauw is, is dat customer support eerst zegt dat iets niet mogelijk, terwijl dat wettelijk wel zo is. Dat ik vervolgens als klant brieven moet gaan schrijven, mij moet irriteren en moet dreigen stappen te ondernemen. Vervolgens moet ik langs de winkel winkel, waar ik sterk  voet bij stuk moet houden om mijn gelijk te krijgen. Dat wordt dan onder coulance ingehuldigd.

Dat ik een vervangend toestel krijg is fijn indd. Maar netjes nee helaas niet. Het kost mij als klant die net wat heeft gekocht stress, ongemak en tijd. Als ik zelf niet mijn rechten als consument wist had ik nu 2 maand zonder toestel gezeten. Het drukt dan ook nog eens sterk je gevoel over je gedane investering de grond in.

Daarnaast hebben misschien nog mensen dit klepjes probleem voor en dat maakt het gemakkelijk voor ons als consument om te duiden op een fabricage fout.

Nogmaals ik ben blij dat het opgelost is en kon rekenen op professionele hulp in de winkel zelf.

Maar nee ik vind dit dus niet flauw.

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Kijk,

het was wel flauw om niet het hele verhaal eerst te plaatsen met meteen de geboden oplossing.

Nu hebben we het gehele verhaal en ja, zoals er eerst werd gereageerd was niet comme il faut.

Nu is het verhaal helder.

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
ruudster
Nieuw

En ik heb ook het vervangende toestel nog niet. Daar moet ik nog eens terug voor naar de winkel.

Het gaat bij mij om de generale lak aan service tot je hard begint te blaffen. Dat zou niet moeten.

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Maar, toch nog een vraag: was het de winkel die moeilijk deed of Sony?

Ik zit hier echt niet voor Sony of wie dan ook, maar wel alle info, svp...

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
RossLawrence
Ontdekker

Helaas hopen veel bedrijven dat klanten het gewoon zullen opgeven en hun rechten niet zullen verdedigen. Goed gedaan, hij liet het niet zomaar zo