Deel jouw ervaring!
Toen ik mijn laptop net had bleef het scherm om de paar minuten een seconde hangen en viel de hardeschijf stil, ik was van plan mijn laptop naar repairs op te sturen omdat ik dacht dat het om een defecte hardeschijf ging, maar dit had zichzelf opgelost door windows opnieuw te installeren.
Het probleem nu is dat de hardeschijf zo traag is dat ik er niet fatsoenlijk op kan werken.
Ik ben programmeur dus tijdens het compilen word er flink veel van de schijf gelezen en weggeschreven, op mijn desktop computer gaat dit moeiteloos, deze word alleen een beetje langzamer, maar op mijn laptop is het zo erg dat ik niks meer kan doen. Alles blijft steeds voor meerdere seconden hangen, dan werkt alles even en dan hangt het weer tot het hele process klaar is.
Nou is mijn vraag of iemand hier een oplossing voor heeft(e.g. bepaalde sony troep deïnstalleren), of zal ik hem op moeten sturen naar repairs(als dit al onder de garantie valt)?
Beste Wesley
Welkom op het Sony Forum!
Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat
iedereen hier iets van kan leren. Indien u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullenze u graag helpen.
De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met
vriendelijke groet,
Tycho
Forum Moderator