annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Polssteun van de VPCF11 laat los

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Polssteun van de VPCF11 laat los

Van de VPCF11 latt de polssteun in de linker onderhoek los. Het lijkt of deze wat te groot is geworden (warmte). Het servicecenter meldt hoge bedragen voor verzending en onderzoek. Wat de reparatie gaat kosten kunnen ze niet zeggen. De laptop is net uit de garantie.

Het lijkt mij dat met een beetje lijm of dubbelzijdig tape de boel gerepareerd moet kunnen worden.

Heeft iemand een tip voor welk type lijm het beste gebruikt kan worden? ik merk dat bison Tix niet houdt op de kunststop polssteun.

Alvast veel dank voor de informatie

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
heonder52
Bezoeker

Hoera. Een moderator van dit forum heeft het signaal geëscaleerd en Sony heeft mij een prima voorstel gedaan om e.e.a. op te lossen.

Daarmee heeft het forum voor mij zijn waarde bewezen.:smileyhappy:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
heonder52
Bezoeker

Daar zit je dan meteen laptop van €1650 waarvan de polssteun los laat en je ook niet door sony op enige manier geholpen wordt. Eerst lange tijd in de wacht - en dan ook nog tegen een stevig tarief - voor het "service"centrum om te horen datje hem tegen forse kosten mag op sturen, om tegen onderzoekskosten aan te lopen en men niet kan aangeven wat ongeveer de kosten zijn.:smileyangry::smileyangry::smileycry:

En op dit forum is er zoals al eerder ondervonden geen sony medewerker die een vinger uit steekt.

Ik heb de oplossing voor het probleem gevonden! Een lijmsoort die de zaak weer perfect vast zet. Geweldig dat voor dit uiters lastige materiaal een lijmsoort te vinden is.

De vaio VPCF11 staat te koop en er zal heel wat moeten gebeuren wil ik ooit weer een vaio aanschaffen.

gegroet!

Message was edited by: heonder52

Message was edited by: heonder52

heonder52
Bezoeker

Hoera. Een moderator van dit forum heeft het signaal geëscaleerd en Sony heeft mij een prima voorstel gedaan om e.e.a. op te lossen.

Daarmee heeft het forum voor mij zijn waarde bewezen.:smileyhappy: