Deel jouw ervaring!
Ik heb mijn laptop sinds Oktober 2010. Het is een Sony Vaio VPCEC3M1E en ik heb er nooit problemen mee gehad tot nu.
Zo'n halve week geleden heb ik instellingen in mijn msconfig aangepast. Ik had geen Windows zaken uitgevinkt, maar nadat mijn laptop wegens inactiviteit in slaapstand viel, wou hij niet meer opstarten. Ik bewoog de computermuis, hij maakte geluid maar er kwam geen scherm. Na een tien seconden begon hij heel hard te blazen en viel hij uit.
En dit gebeurd elke keer opnieuw als ik hem opzet. Normaal blazen, nog harder blazen en uitvallen.
Nu heb ik hem toch nog opgekregen (Ik weet echt niet hoe, soms doet hij het, soms niet) en direct de msconfig instellingen weer zoals eerder normaal gezet. Ik dacht dat daarmee het probleem was opgelost, maar nee. De volgende dag deed hij het weer. Met geluk hem weer opgekregen en een systeemherstel gedaan, gescant voor virussen, ... Mijn laptop vond niets.
Volgende dag: weer van hetzelfde! Toen ik hem dan toch opkreeg kwam er iets op dat er een probleem was dat de laptop niet wou opstarten. Mijn laptop zocht naar het probleem en loste het op.
Later die dag: hij start weer niet op...
En nu zit ik hier terwijl ik Google al helemaal onderzocht heb naar mogelijke oplossingen zonder iets te vinden.
Heeft iemand een idee wat er fout of mis kan zijn?
- Ik heb geen virussen volgens AVG.
- msconfig staat weer helemaal naar zijn oorspronkelijke staat.
- Ik kan níet in de BIOS of veilige modus komen omdat er geen beeld is en de F2/F3 knop niet reageert.
Alvast bedankt en groetjes,
Demashita
Hallo,
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Heeft niemand er een oplossing voor?
Beste Sxreaxer,
Welkom op het Sony Forum!
Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.
De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tycho
Forum Moderator