- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sony Bravia
Gisteren mijn Sony Bravia tv geïnstalleerd ( KD-49XF7096, het lukt niet om het geluid zowel op de hoofdtelefoon als op de t.v. tegelijkertijd in te stellen.
Wie weet raad? alvast bedankt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Volgens de helpgids op de ondersteunings pagina van de XF7096 onder Instellingen - AV-instellingen:
Hoofdtelefoon/Audio Uit: Stelt de uitvoer van het geluid naar de hoofdtelefoons, externe audiosystemen of actieve subwoofer aangesloten op de televisie in. Koppel de hoofdtelefoon los van de televisie als u [Audio-uit (vast)], [Audio-uit (variabel)] of [Subwoofer] selecteert.
Audio-uit (vast)
De audio-output van de televisie staat vast. Gebruik de volumeknop van uw audiosysteem om het volume (en andere audio-instellingen) aan te passen.
Audio-uit (variabel)
Wanneer u een extern audiosysteem gebruikt, kunt u het volume van dat systeem regelen met de afstandsbediening van de televisie.
Speaker Link hoofdtelefoon: Schakelt de interne luidsprekers van de televisie aan/uit wanneer u een hoofdtelefoon op de televisie aansluit.
suc6 ermee,
73's
Thanks about the Kudos!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Sorry maar mijn technische kennis gaat niet zover dat ik met het bovenstaande uit de voeten kan.
Ik stel mijn vraag anders: kan ik als mijn koptelefoon aan de achterkant is ingeplugd ook geluid krijgen op de tv?