Podziel się wrażeniami!
Cześć,
Zdecydowałem się na Sony ponieważ jestem związany z tą marką od kilku lat - głównie dzięki rewelacyjnej serii telefonów. Korzystałem z Xperii Z, Z1, Z2, Z3 przy okazji rekomendując te modele bardzo wielu użytkownikom. I tak sugerując się dobrymi dośiadczeniami w grudniu zakupiłem telwizor KD65X8505C. I tutaj pierwszy raz ale bardzo poważnie zawiodłem się na Państwa produkcie. I niestety nie tylko ja - ponieważ z mojej rekomendacji "że napewno będzie dobrze" skorzystała jedna ooba i zakupila KD55X85. Przechodząc podobne problemy co ja ale nie aż tak skrajne...
Tak więc, telewizor od samego początku ma następujące problemy :
W tej chwili telewizor wymaga "twardego resetu" co najmniej raz w tygodniu.
W związku z tym proszę zespół techniczny Sony o informacje jak możemy rozwiązać ten problem, ponieważ nie jestem wstanie zaakceptować że produkt tej klasy i tej wartości działa jak pierwsze Samsungi z androidem.