Podziel się wrażeniami!
Jestem nowy na forum więc z góry przepraszam za trywialne być może problemy.
Telewizor mam od pół roku i ostatnio naszła mnie chęć na zrobienie rodzinnego pokazu fotek i filmów. Wydawało się to banalnie proste: podłączyć zewnętrzny twardy dysk kablem USB i po krzyku - cieszymy się widoczkami.
Niestety, życie okazało się obfitujące w problemy. Telewizorek nie widzi dysku Pytanie dlaczego???????
To jest Twoje zdanie i masz do tego prawo. Ja nie jestem informatykiem i nie znam się na tym. jak kupowałem twardy dysk (zewnętrzny) to poprosiłem od razu o sformatowanie. Został sformatowany w systemie NTFS i działa na kompach. SONY chcąc być uczciwym wobec klientów powinien dawać ostrzeżenie, że USB nie obsługuje NTFS (ale nie w i-manualu).
Mylagos napisał(a):
Każdy może samemu dokonać formatowania dysku. Wystarczy wejść w zarządzanie dyskami ( w przypadku Windowsa), bądź nawet w moim komputerze. Jest to naprawdę proste.
faktycznie, jak kupujesz telewizor, czy jakikolwiek inny sprzęt to studiujesz wpierw wszystkie i-manuale.... Skoro masz czas... większość ludzi niestety nie ma aż tyle wolnego czasu, aby sprawdzić wszystkie możliwości
W życiu bym nie wpadł na pomysł, aby sprawdzić także taką informację - nawet nie dawałem sobie sprawy, że mogą być także takie problemy.
A na marginesie, telewizor SONY (kupiony pół roku temu) nie widzi kamery SONY (kupionej 2 lata temu). Oczywiście wg Ciebie to normalne, bo przeciez to moga byc dwa różne systemy....
zdecydowanie był to ostatni produkt tej firmy jaki kupiłem
aro_40 sam dobrze wiesz, że każdy się rozwija i idzie "z duchem czasu". Formaty się zmieniają, oprogramowanie również jak każda inna rzecz czy system. Nie chcę bronić firmy Sony, bo tak jak Ty jestem tylko forumowiczem a nie pracownikiem Sonego zmuszanym w pracy do wypisywaniu peanów na temat jaka to ta firma jest idealna. Szkoda tylko, że nie pomyśleli o wspieraniu starszych rozwiązań, które de facto sami wprowadzili.